SKRIVET: 2011-01-26, kl 21:09:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Got Jesus on my necklace

Gud så duktig jag har varit dessa dagarna alltså! Måndagskväll avslutades på gymmet. Tisdagen bestod av en hel dags arbete och sedan mötte jag upp Olivia så promenerade vi ut till västra hamnen och tränade på gymmet där. Hem och åt fiskgratäng, mums!!

Denna dagen började med ett frisör besök sedan med Fia, Linda och Johan för ett besök på IKEA och 8 väldigt goda köttbullar sedan körde vi vidare till Nova Lund. Allt jag lyckades få köpt var en Orkidé på IKEA =/ Tyckte det var lite skandal såhär dagen efter löning! Jo förresten, efter frisör besöket sprang jag inom på jobb och köpte en tröja som jag la undan till mig själv när jag jobbade igår.

Enligt min käre vän Freddie så har alla stjärntecken ändrats =S Förstår inte hur det kan komma sig, jag som i 20½ år varit tvilling ska numer tydligen vara oxe? Nä, skumt!

Jaha, då fyller mamma år denna månaden, hade velat ha lite tips på presenter! Har några i åtanke, men det kan ju inte va fel att få lite fler bra idéer. Tänker inte skriva vad jag har tänkt mig redan eftersom lilla mamma snokar igenom min blogg när hon är på jobb.  ;)

Såja, stolt efter dagens träning som bara blev en powerwalk med syrra, nu ska vi se nya avsnitt av 90210 och kränga ostbågar! Gotte!!

Puss och Kärlek


hehehe

Det med stjärntecknet gäller inte oss. Det är bara dom som är födda år 2009 och framåt som stjärntecknet ändras på. Så du är tvilling! :)


hehehe

Det med stjärntecknet gäller inte oss. Det är bara dom som är födda år 2009 och framåt som stjärntecknet ändras på. Så du är tvilling! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: