SKRIVET: 2011-01-16, kl 19:30:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Forever

Ute igår kväll med Amanda, började med en dusch efter ett 12 h pass på Chili. Sedan "förfest" hos Amanda ihop med sötnosarna Gino och Chico. Har inte haft så skoj ute som jag hade igår, på länge! Vid fyra tiden slängde jag på mig converse och ner med klackarna i väskan och trallade hemåt. Fulländad kväll ;)

 

Äntligen har jag tagit bilder på mina älsklings skor, som jag by the way råförstörde igår på dansgolvet =(

Idag blev det en runda i stan och sedan asiatisk buffé på Rose Garden med Johan. Riktigt gott där, ska bli stammis där numera.

Förkylningen är inte bättre så jag får fooortfarande inte träna =( Börjar bli duktigt less på detta numera.

Nu blir det återigen 90210 avsnitt med Fia.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: