SKRIVET: 2011-01-01, kl 19:23:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Alive

De var nagra dagar sedan ni senast fick ett inlagg, lovar att ta igen det nar jag kommer hem. kanns lite roligare att lagga upp bildr i inlaggen sa ni far vanta pa de istallet.

Kom hem fran hotellet tidigare idag. Maste saga att det var det absolut finaste hotellet som jag nagonsin har bott pa, helt sjukt stort! Jag vile flytta dit!! Har gvetvis fotat! ;) Brollopet var sagolikt, jag sminkade bruden =D Hon var sa fin. Nar jag gifter mig sa ska jag definitivt ha ett mega stort brollop! Vi sag pa nar min moster bakade brollopstartan och jag kan ju saga att hon ar ett proffs!

Nyar firades ocksa pa hotellet, forsta ganger jag firar nyar pa Irland faktiskt. Borjade kvallen med en trerattersmiddag med massa slakt och deras vanner. Riktigt trevligt! Avslutade kvallen med pjamasparty pa vart rum =)
 Ahh vill bara tillbaka till mitt hotellrum, helt underbar sang! Dit maste jag aka igen!

Napp nu ska jag kolla vidare pa The Goonies.

Puss och karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: