SKRIVET: 2011-02-22, kl 22:39:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Yes please

Det spökar garanterat i Johans lägenhet. Vaknade 04.10 inatt.. bara sådär. Helt genomsvettig och livrädd. Har du någonsin varit med om känslan av att det finns något/något annat där? Jag har, en gång innan. När Johan precis flyttat in. Det regnade som fan den natten men då återigen vaknade jag mitt i natten, denna gången av att någon knäpper sina fingrar två gånger precis ovanför mitt öra. Det konstiga är att jag ligger intill väggen. Johan berättade igår att natten innan när han precis skulle somna så hörde han något trilla omkull i skåpet. Han hade gått bort till skåpet och där la en kopp ner... alla andra stog som vanligt. Han staplar inte heller kopparna och där är ju inget direkt vinddrag i skåp? =/ Spelar ingen roll hur den koppen trilla för jag vet att jag hörde två knäpp den natten och jag vet att vi inte va ensamma i den lägenheten igår... hur vidskepligt man än får va så vet jag!

Måste gå och spå mig. Hann komma hem från jobb och så kom Cissi direkt till mig för att gå ut och gå en promenad tillsammans. Hon berätta att hon hade varit och spått sig och rekomenderade verkligen mig till att också göra det. Det ska jag. Tänk så mycke man vill veta men också så mycke man inte vill veta =P Burr!

Idag var det även dags för lite nya jobb-kläder. Blev en kavaj från InWear och en skjorta och byxor från PartTwo. Även ett halsband från Jackpot. Kommer ju va så tjusig på jobb på torsdag ;) Min chef gav mig i uppdrag att hitta de enda plagget med ull i.. Hitta fan inte det förbannade plagget!! =P Sprang runt som en idiot och läste på alla tvättråd. En annan tjej som jobbar på Åhléns frågade "vad i hela världen jag sysslade med?!" Hahah!

Äh, nu ska jag sova =) Jobbar på Make up Store imorgon. Kanske får man lite trevliga besökare då?

Puss och Kärlek


Madde

Hej

De var kul att träffa dej igår =)

Ja tror verkligen på dej att de spökar, de e lite kusligt. Tycker verkligen att du ska spå dig. jag har gjordet och kan gott rekomendera det. Vet en bra dam som e grym på de =)

Ha de så bra.. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: