SKRIVET: 2011-02-28, kl 11:59:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wait forever

Idag kommer min älskade Enzo till mig! =) Ska passa honom lite. Men ska ju även till farmor, så får se om han följer med dit eller om han kommer till mig lite senare.

I mars blir Enzan tre går gammal. Hur underbar är inte denna bilder från hans första sommar! Liten gosig valp! Ser ut som ett riktigt hallelulja moment!



Haha kan inte sluta le när jag ser den bilden!

Nedan har ni en bild på min älskade, fullvuxen och ståtlig! =D


Efter besöket hos farmor så ska jag och Oliver äta choklad fondue. Korregering med biskvier, inte kexs! Mamma påpekade att hon läser min blogg och det var biskvier och inte kexs som jag hade fått till! ;)

Ska försöka städa lite, Bella kommer till mig på söndag och ska sova här. Måste därför försöka göra lite fint... Har iförsig en hel vecka på mig men där är mycket att få gjort!

Puss och Kärlek


Bellis

wieee :D lite fint måste där va när jag kommer :D



PUBLICERAT: 2011-02-28, 23:38:15 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: