SKRIVET: 2011-02-08, kl 00:02:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Latest news

För att ha levt på två mackor och en natur smoothie på hela dagen så är jag förvånadsvärt pigg! Jobbade ju som sagt bara 4 h så det var ju inte allt för krävande! Men nu på kvällen däremot, då kände jag mig allt klen! =P
Men inte konstigt det, tränade 1½ timme på gymmet. Sista halvtimmen körde jag med Tim som min personliga tränare och fy fan vad han peppar bra! När vi var klara på maskinerna var jag helt röd i huvudet, röd som en tomat i huvudet och mina ben var som spagetti. Då känns det bra efteråt! =D

Nu när jag kom hem blev det en riktigt god kvällsmiddag. Naturell yoghurt med fullkorn/havre kiwi, banan och blåbär. Bra med antioxidanter där ;) C-vitaminen är en given kandidat också. Knarkar verkligen C-vitamin!!



Imorgon blir det en heldag på IC, en timmes pass på gymmet och sedan hem till min kära familj! Ser ut som onsdag är den enda dagen jag är ledig denna veckan. Resten av veckan jobbar jag ca från öppning till stängning. Bra det! Får försöka klämma in ett träningspass före eller efter jobb. Beach 2011 here we go!....om för många månader bara...


God natt!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: