SKRIVET: 2011-02-28, kl 20:29:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Happily ever after

Sådära, hemkommen från farmor. Det blev farmors kända spagetti och köttfärssås och till efterrätt blev det exotisk fruktsallad.

I present från mig och Fia så fick farmor en fin liten skål med en blomma och lite smink och nagellack från Make up Store. Försöker få min farmor att enbart ha våra produkter, dom är ju trots allt bäst och jag är också beroende av dom! =D

Synd att man inte ser vad det är, tack vare plasten som jag packat in de hela i.


Då min farmor älskar blommor så fick hon en stor bukett med massor av olika sorter!


När jag kom hem så väntade min lilla prins på mig. Han blev så lycklig, slickade mig i hela ansiktet och svansen vevade i 100 km/h. Han ska sova med mig i min binge inatt =D

Nu ska jag, Fia och Linda se The switch. Dricka te och äta smaskiga skorpor till de. Skippade choklad fonduen ikväll, proppmätt från middagen!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: