SKRIVET: 2011-02-25, kl 21:45:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Starting something

Fattar inte att jag sitter och kollar på Lets Dance. Skulle igentiligen till Slagthuset för att gå på humorkväll med Amanda. Men när jag slutat jobb ser jag ett sms från Amanda att hon inte hann komma.. =( Och jag vill väl inte gå ensam heller? Så jag åkte hem. Ska träffa henne imorgon istället och äta någonstans när jag slutat jobb.

Var borta på Chili och hämtade min avskedspresent =) En fin chokladfondue  och kexs. Så gott! Inte bra att få såhär inpå våren ;) Men glad blev jag ialla fall!



Hann springa mina ärenden innan jobb. Hittade dock inte min foundation!! Skandal, när man verkligen tar sig tiden för att gå och handla den så är det slut! =P Köpte ialla fall lite andra saker jag behövde! Torrshampoo som luktar cocos från märket Baptiste. Ganska nytt tror jag, det säljs på Åhléns.



Fick finbesök av mamma och Oliver idag på jobb! Sen kom också Fia och Jesper och hälsade på! Det är en av fördelarna med att jobba mitt i stan.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: