SKRIVET: 2011-02-20, kl 16:30:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Who?

Åååh idag är jag mör =P Efter att ha jobbat sista arbetsdagen på Chili så kom min chef på att vi skulle ha lite avslutningsfest för mig... Det slutade rätt onyktert runt 4 tiden på morgonen. Jag ska aldrig mer dricka!

Har kommit fram till att bögar dras till mig såsom flugor till skit. Tror jag fick minst 2 nya bögkompisar igår ;) 

Nu kokar jag ihop min orginella bakis mat. Blir alltid så sugen på lök när jag är bakfull, så då blev det löksoppa! Men hade nog inte tackat nä till en burgare!


Här har ni den olyckligen chefen (till vänster), som blev av med sin favorit anställde igår. Killen brevid med baby-facet ville nog bara va med på bild! ;)

Har hittat min nya prins charming. Han går till och med före Brad Pitt. Han är ingen mindre än Olivia Palermos pojkvän, Jonathan Huebl. Jaa.. han har flickvän men she aint got nothing on me! Hahah I wish! ;)



Löksoppan klar! Over and out.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: