SKRIVET: 2011-02-20, kl 17:06:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sick AND tired?

Hah, just de. Jag och Tilda som skulle träna Zumba idag på fitness 24/7. Fick ett sms imorse av Tilda: Malin Beyer! Jag är så bakfull, klarar precis av att jobba. Så jag är lam idag och hoppar. Helt död!
Kan ju inte påstå att jag blev besviken. Har ändå "trillat" från soffan, slagit i armbågen på soffbordet och nu har jag så ont i armen så jag kan inte beskriva smärtan. Skulle säg att jag har brutit den... men de vore kanske lite att ta i. Nu gör den bamse ont =(

Ska fan ta vara på denna dagen (trots mitt tillstånd) och även morgondagen.. sen är jag inte ledig på så många dagar att jag inte ens kan räkna så långt. Fattar du? Men vi klagar inte! =D Workoholic´s the name!

Nu ska jag däcka en stund. Känner en mat-koma komma krypandes.. zzz

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: