SKRIVET: 2011-02-12, kl 21:38:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Great

Sitter med en chailatte i handen, välförtjänad. Har jobbat hela dagen, ENSAM!! Har haft full rulle, dagen gick så fort! Vart på Make Up Store som jag jobbade, hade två kurser.... har haft roligare sådana ;) Härlig och snabb sammanfattning!

Kom hem och slog på tvn, weey "Bring it on" (riktig B-version dock!) med Christina Milian. Värst vad hon har blivit Ghetto-fab a la Latino!! -tacky.  Har också hunnit börja laga en riktig lördags middag, kotletter med potatis, morötter och rödlök i ugnen. Smaskens. Idag blir det bara en lugn hemma kväll. Var hos Suvi igår på alla hjärtans fest, vilket blev ganska sent. Så var liite mör idag. Känns bra att va 100% imorgon då jag tänkte börja dagen tidigt med ett gympass innan jobb! När jag också jobbar ensam och heeela dagen. Föredrar att jobba med en kollega.

Måste säg att Suvi och Ida som arrangerade gårdagens fest hade verkligen jobbat hårt för att få till en riktig stämning! En "PUSS-STATION" och en "FOTO-STATION"


 
Jag som gick ensam fick hångla med mig själv på fotostationen =D

Hade ju som sagt en liten tävling med make up store och man skulle sminka sig sitt "alla hjärtans dag-igaste". Så jag målade mina läppar som ett hjärta och satte röda strass stenar på.



Bilderna är inte i bästa skick, men man får ju vara glad för det lilla!

Nu ska jag fixa vidare med maten och titta på filmen Du, Jag och Dupreé som precis börjat.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: