SKRIVET: 2011-02-03, kl 22:53:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Something new

Jaha, denna dagen gick inte som planerat. Vi börjar iförr går hos farmor, där fick vi biffstroganoff. En väldigt god variant! Till det fick vi välja mellan ris eller det nyttigare alternativet, mat vete. Så himla gott, blev ju som förälskad!! Ska härmed se till att alltid använda mig av det istället för ris eller spagetti! Farmo fick sig en make over. Hon verkade jätte nöjd =)
Efter besöket hos farmor blev det ett pass på gymmet och sedan hem isäng.

Onsdagen bestod av jobb på IC och sedan ytterligare ett pass på gymmet. Självdiciplinen är på topp! Snabbade mig hem för att duscha och göra mig vacker för kl 19 vart det tjejmiddag hos Olivia. Blev ett glas vin förmånga kände jag imorse när jag skulle på möte redan kl 08.00!



    


Hann precis hem från mötet så blev jag inringd till Make up store, min kollega var sjuk. Så nu har jag ä har jag äntligen kommit hem från att ha jobbat till stängning. Imorgon blir det jobb på make up store igen och gymmet såfort jag slutat. Lat som jag är så blir det myskväll efter, tar nog en utgång på lördags istället ;)



Även om det är världens tråkigaste köp, så är det nog dags för mig att köpa en ny parfym. Har sprayat mig med Coco Chanel´s Mademoiselle idag och kan inget annat än att älska doften. Står högt på listan ;)

Jaha, så smink för imorgon då. Står helt stilla i huvudet, det ska vara en alla hjärtans dag sminkning. Så alltså i rosa eller röda toner.. Hmm!

Googlade fram lite tips och alternativ. Jah, vi får se hur det slutar!
  

Sängdags!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: