SKRIVET: 2011-02-24, kl 21:38:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Occupied

Jaha, pasta med bege mi pesto ikväll igen =P Ska bege mig ner till gymmet om en stund. Efter det blir det filmkväll. Ska se The King´s speach. Får se hur den är, kanske inte mitt normala filmval.

Imorgon innan jobb blir det en del ärenden att uträtta. Måste köpa eyeliner till mamma, foundation till mig, present till farmor och ett par nya skor till mig kanske? ;) Vi får la se. Jobbar till stängning så vi får se hur mycke tidigare jag orkar gå upp för att handla en massa, kanske sticker ut snabbt på lunchen.  Efter jobb ska jag träffa kära Amanda och äta något. Hon fyllde år tidigare i veckan, så detta blir för att fira henne lite =)


Världens bästa eyeliner!! Make up stores Cake eyeliner

Jobbar resten av helgen också så det blir inget festande för min del =) Men det är bra de med! Slipper man slösa massa pengar och få i sig en massa kalorier från alla drinkar och spriten. Dessutom slipper jag komma bakfull till jobb, vilket jag inte hade velat! Finns det något värre än att behöva jobba när man mår skit?!

Vi hörs imorgon.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: