SKRIVET: 2011-02-18, kl 23:29:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

No problems!

Vafaan! Min dator har blivit jätteseg och kass! Ska jag behöva investera i en ny?! =( Jag som tycker så bra om min gamla skitdator.. Äh, när den dör helt så ska jag nog ta tag i det. Har inte hjärta att byta ut min älskade mot en nyare, yngre modell ;) Hehe!

Idag blev det en mysig hemma kväll med familjen och familjen Westerdahl. Cissi och jag satt och roade oss till Com.hem reklamen med Judith och Judith.. - Snabbt, stabilt och jätte,jättebra bredband! Catchy! Mamma fyller år idag, därför jag orkade ta mig hem och engagera mig lite. Har frossat som satan i godis, chips och ostbågar. Jag som inte ens tycker speciellt mycke om ostbågar =S



Ser lite lagom schleten ut efter en hel dag på jobb!?

Haha vi kom fram till att Cissi inte riktigt förstår varför "<3" symboliserar ett hjärta. Detta kom vi fram till efter att jag sa om man tippar huvudet lite till höger så ser man! Likadant vad gäller smileys (=
Så Farmor, om du inte visste vad jag menade med alla konstiga tecken mitt i texterna. Tippa lite på huvudet så ser du =D.... nymodigheter! Haha

Imorgon blir min sista arbetsdag på Chili. Tänkte därför gå och lägga mig i tid ikväll. Dels för att jag ska jobba ëtt tolvtimmarspass/11-23/långpanna och sen vill jag dessutom prestera på topp så alla mina kollegor kan minnas vilken ypperlig kollega/anställd jag var! Höhö!

Jepp! Dags att krypa ner.. känner en huvudvärk på gång.

.......snabbt, stabilt och jätte,jättebra bredband... lalala

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: