SKRIVET: 2011-02-14, kl 11:04:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

My Valentine

Alla hjärtans dag idag då, inga rosor utanför min dörr inte!! Men iförsig så har jag inte heller köpt några till någon annan så.. what goes around comes around! =D

Händelsernas dag igår på jobb måste jag säga, kändes inte kul att ha lämna tusen lappar överallt till min chef! =P Men men..

Hmm, vad ska jag göra idag? Vara ledig!! Kanske hitta på något med mamma, fira kvällen med min Valentine <3 Oh just de, det blir storstädning av garderob och lådor =) Måste säg att jag kommer bli en utmärkt fru en vacker dag. Ordning och reda, pengar på fredag!

Kl 07.45 imorgon bitti ska jag på personalmöte med Make up Store, så tidigt!! Börjar inte jobba förrens kl 14, ingen sovmorgon där inte. Men kan ju iförsig gå hem och lägga mig efter mötet ändå så.

Glad alla hjärtans dag till er alla, ialla fall!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: