SKRIVET: 2011-02-08, kl 23:19:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Masterpiece

Fick lite klagomål idag på jobb av min käre vän Vesslan som var inne på besök. Han tycker jag uppdaterar bloggen dåligt. Men det är sant, det har jag gjort på senaste. Funderade på att lägga ner den... men det är ju faktiskt kul att skriva och att ha så många läsare! Så jag ska bättra mig, it´s a promise!

Har precis kommit hem från gymmet, snacka om att det har blivit mitt andra hem nuförtiden! Det är ju ändå skithärligt att träna, man är så tillfreds efteråt! Blev en fika, med Veton innan gymmet och efter jobbet. Därför blev det ett extra hårt och långt träningspass, 1½ timme idag igen. Me like. Tanken är ju att jag ska bli fit som fan.

Lite inspiration:
 

Hahah, nä kanske inte aneroxia-smal.(kanske inte ska skratta, det är ju en sjukdom.. men men) Det tror jag aldrig att jag hade klarat. Jag har inte självdiciplin nog till att sluta äta =P Men mer något i "normal-smal" kategrorin... snyggt smal alltså!



Lite inspirerad blir man! =)

Imorgon är jag ledig, wihoo! Först blir det gymmet sen får vi se vad som väntar resten av dagen. Så lite som möljigt. Nu ska jag kolla vidare på Dr.90210.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: