SKRIVET: 2011-02-27, kl 20:32:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Goodbye

Dejten med Amanda blev aldrig av. Men istället träffade jag Olivia och Patrik så gick vi till Mello Yello där vi åt vitlöksburgare och drack några glass. När dom skulle vidare så passade jag på att tacka för mig. Orkade inte med någon utgång, skulle ju jobba hela dagen idag. Från öppning till stängning. Lika bäst =)

 
Oliviott och Puttrick!

Tänkte presentera mitt nya favorit nagellack från Make up Store. Annelie heter det, efter min chef säger jag ;)

Skulle beskriva färgen som lite kräkbeige/brun/grå.

Dags att titta på mammas och mitt nya favorit söndags program: Minuten. Idag är EMD med, sitter och gnäller över att Danny är en sån diva. Det är han ju, men det kan han ju vara. Han är ju så snygg! *dreggel*

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: