SKRIVET: 2011-02-16, kl 18:42:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

First

Nyss kommit hem från jobb. Bättre dagar finns, har inte varit min dag idag helt enkelt! Kommit hem nu så ska snart äta middag sen ut och powerwalka med mamma och syrran. Har absoult inget kul att skriva idag, är på så tråkigt humör så det finns inte. När jag kommer hem från jobb så har någon använt min dator men ingen erkänner. Någon har rotat runt i mina lådor, haft sönder en låda men återigen ingen som erkänner. Jag vet om att jag inte lämnade mitt rum såhär när jag åkte hemifrån. Riktigt irriterande! Men vafan, är det ingen som har rört något så är det ingen som rört något!

Ska åka med syrran och handla godis sen, det behövs idag... Det behövs varje dag =)

Åh det är ju lill-lördag idag, borde ju vara någonstans och ta ett riktigt gott glas vin! Åhh det vore något. Men jobbar öppning till stängning imorgon så det var väl lika bäst att jag stannade hemma!

Nu blir det middag med familjen.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: