SKRIVET: 2011-02-27, kl 21:02:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Breathless

Jo jag hittade ju lik förbannat inte min foundation, så jag köpte istället Max factors - colour adapt. Vet inte om den är bra, men var ju tvungen att ha någon!? Tyckte ju min Loreal Infallible var kanon.
vs
Fick även köpt farmors födelsedags present =) Men visar ingen bild på det eller skriver vad det är. Vet ju om att farmor läser min blogg. Ska dit imorgon och fira hennes 83års dag. Så imorgon får ni la se vad hon fick!


Efter att Åhléns verkligen tjatat ut hennes album och gör reklam för den överallt så är jag såååå trött på September! Och är det bara jag som tycker hon liknar Robyn mer och mer?
 
Lika som bär?

Det är nog inte bara jag som tycker de va?

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: