SKRIVET: 2011-04-28, kl 12:16:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Walk away

Lite dåligt att jag inte skrev ett enda inlägg igår? =P Jaha.. Jobbade från halv 10 till 17. Sen mötte jag Johan och gick ett ärende till Entré. Efter det blev det middag på Jensens och kvällen avslutades ihop med Olivia och Patrik på Epicuré med vin. Orkade, hann eller ville inte sitta vid datorn igår. Fint väder ju dessutom.
Denna dagen börjades med en chailatte och scones från Espresso house. Sjukt onyttigt men gott!



Nytt nagellack från Make Up Store: William. Skulle beskriva färgen som lite möglig mintgrön. Men inte ful! =P



Som ni ser så är det inte min starka sida att måla naglar!

Dags att städa lite, Bella kommer om några timmar. Måste hinna ut och jogga om en stund också. Tror ni min syster kommer orka hänga med? Haha och tror ni Bella har något emot om jag väcker henne kl 9 imorgon bitti och tvingar med henne ut på en powerwalk i skogen? Jag gör!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: