SKRIVET: 2011-04-06, kl 17:43:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

unconditional love

Känner mig helt viktig, ska deklararera och fixa ikväll med pappa. Imorgon ska jag fixa med min polisanmälan och gå in på telenor för att förhoppningsvis få en ny telefon på gång! Kan ju inte leva med denna stenålderssaken mer! Kan inte fota bra, kan knappt smsa, ingen musik, inget internet, försöker trycka "ok" på skärmen hela tiden men det är ju en knapp telefon ingen touch! Blir galen på den! Dessutom dör batteriet hela tiden.

 Börjar bli dags att ge restylane en ny chans känner jag. Denna gången ska jag nog prova Teres Arenakliniken. Min kära Cassie jobbar där nu istället för på Akademi kliniken, så jag flyttar efter henne ;) Hon är min personliga plastikguide.



Puss och Kärlek


Mackan

Icke! Du ska se ut som du gör :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: