SKRIVET: 2011-04-29, kl 19:33:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Someday

Så ja hemma igen, kom inte iväg förrens tre halv fyra! Blev inte heller stan, utan Nova Lund...Igen. Så trött på de stället nu. Hittade typ ingenting. Köpte en beige bikini topp från H&M.. Saken är den, köper man något på H&M så har alla likadana sen. Inte kul då ju. Köpte foundation också, min gamla från Max factor suger ju extremt har jag kommit fram till! Täcker inte alls och man blir bara fet av den! Föredrar min favorit från Loreal.




Jo, fick dessutom undanlagt en jättefin kavaj från mitt favorit märke: L'ecole National. Var en storlek förstor dock =/ Och sen känner jag mig lite för snål för att lägga 2000 kr på den nu när jag redan lagt 3000 på läpparna denna månaden. Vill ju spara så mycket jag kan!!




Orangea läppar i sommar? Tror de bli en hit! ;) Säljer många olika orange/corall färgade på Make up store, fler än röda - tro det eller ej!
 

Bella åkte hem för en stund sen, så nu ska jag fira fredag kväll med min kära mor! Vad ska ni göra ikväll? =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: