SKRIVET: 2011-04-26, kl 13:38:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Couldn´t care

Så ja, hemma igen. Dock fylligare än förut ;) Gick snabbt och enkelt. Cecilia (behandlaren) var jätte uppmärksam på hur jag önskade och gick noggrant igenom hur det hela går till, vad jag bör tänka på och dylikt. Måste säg att jag är redan mer nöjd nu än när jag gjorde det sist. Detta är ju inget som är permanent utan försvinner ur kroppen på 3-6 månader. Så om ni ska va gnälliga (som min pappa) och tjafsa om de, läs då inte min blogg! Ni som däremot tycker att man ska följa sin vilja och passa på med tanke på att man bara lever en gång, go ahead! Kan verkligen rekomendera Cecilia. Ödmjukare människa får man leta efter, hon förstod mig precis och förklarar väldigt bra! Sist sprutade vi bara in 0,5ml och idag blev det 1 ml =)


Fia fyller i sin blankett innan hon ska in på sin konsultation ang bröstförstoring.

Måste säg att där var jättefräsht. Jag fick också träffa kirurgen Johannes under Fias konsultation. Han lyckade vända Fia, (som var fast besluten) från att vilja göra sin förstoring hos Citadell kliniken till att vilja göra det hos Johannes på Teres kliniken. Inte jätte enkelt dedär ;)

Nu ska ni få lite "före och efter" bilder, även lite "in progress".  Tänk nu på att jag är svullen, röd och har fått lite blåmärken!


Före och efter.

Under behandlingen.



Imorgon är ju dagen man är som mest svullen, sen lägger det sig på 3-4 dagar. Vi använde ingen bedövning heller, det tar så mycke plats i läpparna dessutom så svullnar man av det också. Jag ska ju jobba imorgon, så hoppas jag inte har svällt för mycke ;)


Nu har dom svullnat mer! Ser ut som jag har en fågelnäbb! =P

Inte världens finaste bild men..

Japp, får ialla fall inte gå ut i solen nu, inte heller träna eller sova på mage. Får väl gå ut och sätta mig i skuggan istället då?

Nu ska jag och Fia köra till Nadia.

Puss och Kärlek


rebecca

vad kostar det att göra?:)



PUBLICERAT: 2011-04-26, 17:20:14 | URL: http://holstrebecca.blogg.se/
Camilla

Du kan hälsa din syster att citadell är grymma! Finns ingen anledning att göra det någon annan stans. Dem tar hand om en väl och du får 3 återbesök, som dessvärre inte många andra ger.

Ta citadell om man frågar mig, jag är hur nöjd som helst!!!!


urb

gjorde det jätte-jätte ont?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: