SKRIVET: 2011-04-11, kl 15:37:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gotta go there!

Blev precis medlem på Destly.com. En bekant till mig jobbar för dom och han tipsade mig om att bli medlem. Som medlem så får man massa unika och lyxiga rese erbjudande till sin e-post. Dessa erbjudande får bara medlemmar tillgång till, då man måste logga in på sidan för att se dom. Sen gäller det mer eller mindre att vara först till kvarn. Eftersom företaget startades i januari så har de än sålänge endast 6000 medlemmar. Men det kan jag tycka vara bra för att ha funnits i 4 månader?! Sen dessutom så har jag ju större chans på resorna jag vill ha om där inte finns för många som också vill ha dom ;) Jag ska ju lätt hitta sommarens resa där, de har ju allt mellan 25-80%rabatt världen över. New York till hösten kanske och Bangkok till jul ;) Tackar inte nej!


Klicka in och bli medlem du också!

 

https://destly.com/register/invite/30Zft130252918738



Åh, nu sitter jag och drömmer mig tillbaka till Bangkok. Var ju där i november, fast då hade jag ångest för vi betalade heeelt för mycket på hotellet! Tror vi betalade 2800:- för en natt på Four Seasons, skandal. Jag menar det är Thailand for crying out loud!! Det är ju meningen att det ska vara billigt? Nä, jag måste boka sommarens resa nu!



Dags för lite äggröra med purjolök och körsbärstomater!

Puss och Kärlek


Anonym

Grymt!


Niklas

Låter härligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: