SKRIVET: 2011-04-01, kl 21:02:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hold your horses

Mmm, kommer hem från jobbet till färdiglagad mat, det kan vi ju inte klaga på ;) Helt slut i fötterna, tur att jag bara jobbar 5 timmar imorgon. Fick tråkiga nyheter idag =(...Inte för att jag vill disskuter pengar och ekonomi med er men fan! =( Får bara tillbaka 250 spännt tillbaka på skatten. Jag som trodde jag skulle bli miljonär i sommar =( Håå...

Fick besök av både Linda och Amanda på jobb idag, fasen vad jag har haft att göra. Men det är ju bara kul.


Jaja, sitter och kollar innebandy på tv nu. Man vill ju bara spela själv =P Aja, får vänta till på måndag. Nu vill jag bara att Big Brother ska börja, addict!!

Jobbar 12-17 imorgon, härligt ;) Sen ska jag bara hem och mysa!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: