SKRIVET: 2011-04-23, kl 11:23:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Turn off the lights and the telephone

Åhh.. idag mår jag inte helt bra. Trots att jag varken var full eller drack mycke igår. Känns som allt satte sig i huvudet idag ändå. Får gå ut och lägga mig på studsmattan och sola så jag kan svettas bort bakfyllan ;) Runt två tiden begav jag mig hem och Amanda, Fia och Elin gick vidare från Etagé till Chili. Tycker de är svindrygt när alla gymnesie elever har lov. Inte för att vara elak men de känns inte så kul att stå brevid 18åriga killar i baren som har en hjärna som en 13åring? Töntiga, ingen kan klä sig normalt, ivägen, tror (seriöst) att man vill dansa med dom och miljontals av dom överallt! Blö, gå hem!

Tjejerna va så fjantiga och lät mig inte ta några fina bilder på dom...

...då får dom väl nöja sig med fula bilder då? ;)



Jag däremot är inte pittögd och ruffsig i håret! Jag är fin precis som jag e´.

Träffade även på min BFF (best friend forever) Freddie inne på Etagé. Lagom packad. Fick precis ett samtal av honom, nu såhär kvart över 11 på morgonen. "Mannen..(djupt andetag)..jag är fan fortfarande full. Det är för ljust på mitt rum". Haha! Ilandsproblem?


Fick med Fulle Freddie på bild också trots att han försökte komma undan!


Lite senare idag får vi gäster då vi ska ha påskmiddag. Jag måste ju faktiskt ta och måla ett ägg ialla fall!

P.S jag vann 25:- på Triss. "Plötsligt händer de"

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: