SKRIVET: 2011-04-26, kl 16:13:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Totally!!

Hunnit med en massa mys och skitsnack idag :P Åt lunch med Fia och Cassie utanför Subway på Malmö Arena. Lite mysigt sådär i solen.. men jag fick ju inte sitta i solen =/ så jag stod med ryggen i solen istället.


Haha ser ut som dom förklarar nått sjukt för varandra! =P

Hem om och sen vidare till Nadia för lite skitsnack med solen i ryggen ;) Man får ju inte va dum, bara sola ryggen istället helt enkelt! Måste säg att jag svullnat ännu mer nu. Ser ut som jag tycker helt synd om mig själv.

Ska laga middag idag, mamma blev lite less på att jag inte ville ha något av de hon föreslog så då att jag skulle laga nått själv =P Fan.

Puss och Kärlek


fia

haha granna vi är där cassie :P ser ut som om jag håller på o hosta upp min sub!!


cääs

hahahah jag dör! vääärsta diskutionen haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: