SKRIVET: 2011-04-12, kl 16:23:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

This was not pretend

Så, nu har jag fått min mobil. Väntar bara på att mitt sim-kort ska aktiveras. Passade på att få gjort ett bankärende och fika med de bästa, Freddie och Fia. Fick även lämnat Enzo hemmas hos Freddie på vägen.

Måste säg att min återförsäljare på Telenor är bäst. Han hjälper mig hela tiden så sjukt mycket, jag är så himla oteknisk och korkad vad gäller mobiler!

Ni måste lyssna på detta klippet från Youtube.com på Chris Medina. Kanske känner igen honom från American Idol. Han sjunger om sin eviga kärlek till sin tjej som han var tillsammans med och som drabbades av någon hjärnskada och blev därefter helt handdikappad. Så nu förklarar han att han alltid kommer vara hos henne och hur mycket han älskar henne... Guuud vad jag grät när jag hörde den! Så sjukt sorglig men fin!


För att lyssna på låten, klicka på länken här under:
http://youtu.be/nQY4dIxY1H4



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: