SKRIVET: 2011-04-11, kl 12:42:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sick of being sick

Det kan ju inte vara meningen att jag ska vara ledig!? Jag blir ju bara sjuk!! Typ döv på ena örat så förklyld jag är.. sanslöst. Ska träna innebandy idag ialla fall! Har fått nytt blad till klubban nu så förhoppningsvis är min måltorka över ;) Blir alldeles strax en powerwalk. Fattar inte hur jag tänker igentligen. Börjar ett tag med hårdträning och någerlunda hälsosam diet.. några veckor senare blir jag less på de och börjar smått att äta lite vad som helst. Nu får jag helt enkelt ta tag i mig själv igen och börja om!

Ikväll kommer lilla älsklings Enzo till mig =D Så längesedan jag hade honom nu, får ju abstinens besvär efter det lilla livet.



Nä, ska åter ner och slänga mig i soffan.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: