SKRIVET: 2011-04-06, kl 16:26:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shut down

Ni trodde väl inte att jag hade lagt ner bloggen väl?? =p Nä, faktum är att vårt internet, vår telefon och tvn har varit nere sen i förra veckan. Nått kabel fel någonstans tror jag det var, så jag har alltså inte haft tillgång till internet sen dess!!! Tur att vi har digital box så jag har kunnat se Big Brother ialla fall =P Det roliga är ju att jag inte heller haft min riktiga mobil så jag har ju inte heller kunnat kolla mejlen eller facebook heller på hela helgen!

Hmm, vad har hänt under tiden då? Jaa... jobb, dop, innebandy träning.

Jo, har skrivit på kontrakt för Skurups IBK =) Dumma mig som inte läste igenom det ordentligt! Skulle ju krävt något ;) Höhö, jag menar Zlatan spelar inte gratis! Haha.

Jobbade bara 3 timmar idag, skulle flytta och fixa lite på Make Up Stores lager. Skitbra blev det, rätt nöjd med mig själv ;) Känns bra när man får ordning på saker. Sånt är ju kul!

Dags för en powerwalk!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: