SKRIVET: 2011-04-29, kl 11:44:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Save tonight

Blev lite dålig uppdatering igår kväll, my bad =P Bella kom ju runt 17 tiden. Vi hann äta och göra oss lite iordning sen åkte vi in till stan. Glömde ju visa er igår, jag fick ju ett påskägg utav Bella! =D Vi skulle ju ge varandra vars ett.... men jag har glömt mitt i skåpet på jobb =P Har inte gjort klart de heller =S Många bollar i luften I guess.


Lite duschcréme från Biotherm, skuggor från Dior, lotion från Clinique och mascara från Lancôme. Sen lite godis och örhänge och fjädrar och så =P Vilken fin vän man har va? =)

Ska ta tag i mitt ägg till henne sen ska jag köra upp och lämna det till henne om jag så ska köra hem direkt igen för att jag inte har tid att stanna! Haha.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: