SKRIVET: 2011-04-20, kl 11:59:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Painted pictures

Åh.. jag som egentligen skulle ut ikväll med Amanda, lär inte bli av med tanke på hur mitt huvud mår idag! Får se om jag mår bättre sen, kanske borde ta en återställare? Haha, eller inte!

Springer omkring och städar, bloggar, rensar garderoben och planerar en massa. Vill jättegärna måla om mitt rum nu när jag ända ska hasa ut alla möbler och när vi ändå är igång härhemma! Mamma ska ha alla fönster och dörrar bytade om 2 veckor, vardagsrummet på ovanvåningen renoveras, en mega altan ska byggas och huset ska målas på utsidan. Då är de väl inte så värst att måla om mitt rum samtidigt? Jag behöver ju ingen målare, det kan jag göra själv =D

Ska ut och jogga en runda såfort jag är klar med allt jag sysslar med, på med min fina stöd-strap on så är foten som ny! Måste vattna mina blommor med, dom håller på att dö dom små liven! Haha





Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: