SKRIVET: 2011-04-11, kl 16:38:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Off we go

Har snackat med mina kontakter på Telenor och det verkar som jag får min nya mobil imorgon, inte en dag försent!! Då kan ni återigen få massa bilder att frossa i. Tycker det är jättetråkigt att blogga och inte kunna lägga upp bilder, det kan väl inte va kul att bara läsa en massa heller va?

Trots att kameran på Iphone 4 är bra så tror jag att det är dags för mig att köpa en "riktig" kamera. Men vad ska man ha för en? Får väl kolla upp lite först, se vad folk rekomenderar. Tror inte på säljare längre, bättre att höra det från köparna.

Dags att byta om till träningskläder så jag är redo inför kvällens innebandy träning. Kanske borde raka benen också om jag ska springa runt där i shorts ;) Man skulle gjort en sån laserbehandling som tar bort hår. Liver vore ju sååå mycket enklare då! Måste se till att skruva på mitt nya blad på min klubba nu bara! Fint med rött blad till en guldig klubba =)

Zone Envy Maxx blood red

Har förresten bokat tid ny för Restylane injektion i läpparna på Teres Arenakliniken. Men jag säger inte när ;) Får se om ni märker någon skillnad på mina bilder inom en snar framtid. Min syster Fia har också bokat tid, fast för en konsultation angående en bröstförstoring. Dom är ju gratis hela april så varför inte passa på. Givetvis ska jag ju se till kommer ni att få en massa bilder då, på kliniken och behandlingen! Får flörta lite med läkarna och säg att de får bra pr!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: