SKRIVET: 2011-04-15, kl 21:42:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Notebooks are not only private

Läkarbesöket gick ju bra? Var där igår morse, ska till sjukgymnasten på måndag... då det var sämre med min fot än vad jag trodde. Iförsig så är den fortfarande svullen efter 4 veckor =/ Men ingen sjukskrivning här inte ;)

Jobbade igår, trots feber och förkylning. Tror jag är pollen allergiker. Stackars mig, det är ju inget bra med mig för tillfället! =P Hela dagen idag och jag gått runt och snyftat, torkat mina rinnande ögon och haft huvudvärk så det räcker och blir över. Jag lyckades hålla mig vaken för att se Big Brother på kvällen när jag kom hem.

Gissa vems mobil som fortfarande inte funkar?! Haha, jag blir så trött...

Ikväll blir det en lugn och skön hemma kväll. Ska kurera mig lite. Ska ju jobba imorgon igen, fixa en massa på lagert och i butiken.

Go kväll!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: