SKRIVET: 2011-04-08, kl 18:21:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nope!

Stackars mig som fick träna ensam igår, Olivia gick inte att få tag på =( Men jag gick till gymmet ivarje fall! Stannade däremot bara 45 min, så himla tråkigt att lala omkring där själv ju! Lagom hemma i tid till Big Brother ;) hemskt att säga men - shit vad Annie är äcklig!

Började 2 timmar tidigare idag, dvs kl 10 och fick sluta kl 16. Jätte skönt =) Skulle hitta något att ha på mig på Tims födelsedags fest imorgon men hittar ingenting! hade heller ingen lust att springa runt i hela stan. Hittade ialla fall ett par ridbyxe inspirerade tights, bra att ha till  jobb. Hittade som sagt inget och heller ingen present till Tim. Han får nöja sig med en bild på sig själv! ;) Eller vad säger ni?


Timpen goes dragqueen!


Tro fan jag trillar ut hissen på jobb, med händerna fulla och stukar min fot igen! Haha, klumpig som jag vet inte vad! Hiss-fan!

Inga bilder idag heller, Telenor är slöa på att ge sina kunder nya mobiler vid stöld ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: