SKRIVET: 2011-04-18, kl 09:46:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Like a waste of space

Uppe med tuppen? Nja kanske inte men kl 8 ialla fall! Var på mitt besök hos sjukgymnasten, vilket gick bättre än väntat. Hon klämde och kände lite på foten, jag fick göra lite olika övningar. Det var ändå ledbandet som skadats, men inte allt för farligt =) Jag är glad ialla fall! Däremot klagade hon på att jag var plattfot och gick i Converse. Haha! Pretationer! Hon pekade på sina easy tones och sa att såna skulle jag ha! "Försökte hon skryta eller?!" Haha, hela min familj har dom och helt ärligt hade vi lika fina rumpor till att börja med!

Men jag måste ialla fall sticka iväg och köpa nya innebandy skor inför kvällens träning. Hon tyckte jag var mindre begåvad för jag hade fotbollskor när jag spela innebandy. Damen, jag vet att man ska ha rätt skor. Men i detta fallet var fotbollspjuksen snyggare ;)

Nu ska jag äta lite havregrynsgröt sedan gå ut och lägga mig i solen.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: