SKRIVET: 2011-04-12, kl 10:54:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im an addict

Vilken tradig morgon! Vaknar med träningsvärk på ställen jag inte trodde fanns på min kropp! =P Min kropp är inte vad med så intensiv träning som vi hade på innebandyn igår, körde lite extra på rumpa, lår och mage... det märks! Inte nog med träningsvärk, jag är fortfarande jätteförkyld! =( Men vad trodde jag? Det blir ju inte bättre av att träna.. 

Tror det börjar bli dags för mig att åka till läkaren med foten som jag stukade för 3 eller 4 veckor sedan. Den är fortfarande svullen, men hård? =S

Nä, måste catch up on vad som hände på Bigbrother.se, där kan man se live, klipp och program! Toppen för mig som inte alltid kan se de när det sänds på tvn ;) Undra vad fule och töntige Basshunter gjorde i huset?!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: