SKRIVET: 2011-04-24, kl 20:55:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hey ho, let´s go!

Dagen avklarad? Jobbade 11-18 på Make up store.. kanske årets mest onödigaste dag att ha öppet? Åt lunch på Victors, riktigt god kycklingsallad. Kanske äckligt mycket dressing och alldeles för lite lök.. jag älskar lök! Men mysigt var det att sitta i solen och äta ute för första gången iår. Tror jag ;)

Efter jobb vart det raka vägen till gymmet för lite kondition och mage. Skäms över att jag inte varit där på riktigt länge.

Imorgon är jag ledig och då vill jag ha fint väder (så e du snäll, Gud!). Vill ju få solat lite =) Måste åka och handla löparskor på morgonen också. Får se om jag hittar ett par riktigt snygga. Lät mig inspireras lite av Nike.



Något i den stilen kanske? Jadå. Får se vilken sko som anpassar sig bäst efter mina beniga, plattfotade, ostabila fötter.

Skulle behöva en ny dator också. Min har dött helt och hållet. Sitter vid Fias dator nu.. tror inte att hon blir så imponerad när hon kommer på mig. Får se om jag orkar fixa det imorgon också. På kvällen blir det ialla fall innebandy träning i Skurup =) Hey ho, let´s go!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: