SKRIVET: 2011-04-13, kl 20:09:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Go down town where my possey´s at

Blö... ska till läkaren imorgon bitti kl 8 för att undersöka min fot, såhär en dryg månad efter att jag har stukat den =P Bättre sent än aldrig, eller hur? Hoppas jag får bra besked och inget löjligt som "linda den och sov med den högt, försök att inte stå för mycket på den"... guess what, det har jag gjort de senaste 3-4 veckorna och det är inte bättre. Men hellre nått sånt än att " ja den får nog kollas på x-ray. sen får vi knäcka av den för att den ska läka rätt igen"! Hahaha, nää =P Worse case senario då va!? Stackars min fot =(

Fooooortfarande så funkar inte min mobil =/ börjar bli ganska anti Telenor nu! Har välrdens sämsta tålamod och känner inte att de ska beprövas på detta viset! Mrrr!!

Byta om till mjukis och slänga mig i soffan för att bläddra mellan kanalerna en stund. Nu har jag gjort vad jag skulle idag.

Jobbat - check
Powerwalkat - check
Minst två blogg inlägg - check

Haha, två inlägg är ju nästan lyx ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: