SKRIVET: 2011-04-26, kl 19:13:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Can´t wait

Svar till Rebecca: Hos Teres Malmö Arena Kliniken kostar det från 2300:- och då får man 0,5 ml. Men eftersom jag hade 1 ml så kostade mitt egentligen 3300:- ;) Egentligen.

Middagen blev enkel: hemmalagade köttbullar, potatismos och gräddsås ;)

Ska strax gå ut och powerwalka med syrran runt Klågerup. Lite senare kommer Nina, hon skulle bara träna först - duktigpelle! När hon väl kommer så ska vi se sista filmen i Twilight triologin, vilket blir Eclipse. Vi som skulle klara av att se alla tre på en kväll, pff!! Tre dagar har det tagit oss nu!

 Woho, för 4:e eller 5:e året i rad ska jag upp till Göteborg med KB och jobba på Metal Town festivalen. Glömmer hur många gånger jag varit med nu =P Lika kul varje år. Tyvärr ska inte Olivia med iår för hon kunde inte få ledigt från sitt andra jobb =( Får hitta mig en ny roomie detta året.


Förra året gjorde jag läpparna bara några dagar innan vi åkte upp och jobbade på festivalen. Ser ni blåmärkena? ;) Men visst var de ganska tunna trots allt? =P

Håå, mina läppar värker! =(

 

Puss och Kärlek


Olivia

Jag vill också följa med til GBG! Buhu :(


Anonym

Malin läs aftnbladets allergisait om Pias läppförstoring. F



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: