SKRIVET: 2011-04-13, kl 18:08:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

9 lifes like a pussy cat

Vem kunde gissa, min mobil fungerar fortfarande inte! Blir ju helt störd på att gå och vänta!

Åkte hem till farmor på middag igår kväll och fick hjälp med min deklaration. Eftersom jag haft eget företag under 2010 så var det lite mer avancerat än vanligt, fast inte så svårt som jag trodde =P Efter besöket hos farmor blev åkte jag raka vägen hem till Johan precis i tid till Big Brother. Får ju inte missa en sekund ;)

Idag har jag bara jobbat hela dagen. La undan en jättesöt klänning från HUNKYDORY Stockholm. Tycker bara det är surt att den kostar 1500:-. Jag är liksom inte den som ofta går i klänning. Du hade inte sett mig död i en klänning när jag var 14 år, kan jag lova! Fast iförsig, då hade man fortfarande inte riktigt hittat sin stil. Ena dagen körde man ghetto-fab, andra dagen socker sött och lantligt och tredjedagen hiphop från topp till tå. Denna sommaren ska bli en klänning sommar för min del. Köpte ju en del klänningar i Thailand som jag fortfarande inte använt ännu.

Nu ska jag ut och powerwalka med mamma sen köra lite rump ovh lår övningar!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: