SKRIVET: 2010-09-12, kl 17:19:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

When it´s good, it´s great

Så ja, har nu kommit hem från Center syd med mamma och Oliver. Sitter och äter lasagne och sallad, Guc vad man uppskattar husmanskost om man bara äter restaurang mat alla andra dagar. Det är inte så lyxigt som folk tror!! Man tröttnar så fort och dessutom så smakar nu allt detsamma! Oavsett vart du än går och äter, typ! Riktig arbets skada!

Hittade lite fina saker må ni tro (jag som skulle spara).


Snygg ring (som fan) Sån dubbel, du vet med två ringar i en ;) En ego bild på toan, för jag var ju bara så j*vla snygg när jag såg mig själv. Hahahha!
Mamma övertalade mig till att köpa en jacka som jag hittade...Håå jag som skulle spara =( Men jag älskar verkligen jackan.


Härlig höst jacka i skinn =)

Nu ska jag köra till Cissi för lite girl talk!

Hörs senare.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: