SKRIVET: 2010-09-09, kl 12:40:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dont base everything on what you see

Gud vad jag har blivit sämst med det är att "ta vara på dagen" som Cassi predikade för mig att jag skulle göra. Men idag var det faktiskt tillåtet att gå upp jäättesent. Känner mig så kass idag, helt öm i öronen, täppt i näsa, ont i halsen och hela huvudet. Verkar som att jag börjar få det alla andra precis blivit friska från.

Ska knapra lite piller för det gör jag bäst ;) Riktigt pillertrippare!! Hahah får ta en tur in på Apoteket köpa lite alvedon, panodil, ipren, ibumetin och eeze. Glömde jag någon? ;)

Åååh, sitter och snörvlar i soffan =( Inte kul. Har ju inte tid eller lust att bli sjuk.... Har man väl aldrig men just nu är ingen bra tid =P Hahah suck it up! Ska dricka te, klä mig varmt och äta mycke c-vitamier. *snörvel* Kan ju säga att det hjälper inte att jag sitter och bölar till Biggest Looser (idag). Haha värst vad jag bölar till olika program varje dag!

Hihi idag kommer surfisen på bilden hem igen. Hon har varit i pappas hus sen  tisdags och jag har faktiskt saknat henne!! =( Så ensamt på ovanvåningen utan henne.


Har precis lyckats beställa av vår leverantör på jobb, jepp Malin tar nu allt ansvar när köksmästar´n Alex är på semester. Kul det är att försöka utala massa olika sorters sprit när man är helt täppt i näsan. Försök hålla för näsan och säg Tequila Sauza Blanco hahahah! Inte enkelt!

Ska ut och kolla brevlådan nu ;)


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: