SKRIVET: 2010-09-07, kl 12:47:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

We go way back

Wraaaarr, precis släpat rumpan upp ur sängen, brett några skorpor, blandat lite saft och satt mig framför tvn =P Hååå, vad man blir trött av att sova haha!

Så mysigt med att höra regnet mot fönstert, kan ju inte förmå sig att gå upp då! Snart skiner väl solen igen =( Ååååh jag vill åka till Thailand nuuuuu!!!!!

Nej, får väl gå ut och powerwalka lite. Ska nog åka in till stan lite innan jag börjar jobba och köpa easytone skor.
Dvs om jag orkar göra mig iordning snart..... Får väl annars bara ta och beställa dom från internet =P

Alla vet väl hur skorna funkar? ;)



Fy fan vad jag har drömt inatt. Skitskum dröm, handla om mig för ca 3½år sedan.. Mer säger jag inte, över skumt ialla fall!


Nu ska jag duscha, hörs sen! 

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: