SKRIVET: 2010-09-05, kl 16:08:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Standing by

Så ja, ärenden avklarade. Ska dock köra och hämta min bror men inte förrens senare.

Tycker faktiskt jag själv är rätt så rar ibland. Zabina körde mig hem i fredags från jobb så på lördag morgon när hon och jag skulle jobba lunch så överraskade jag henne med en Cappuccino! =D



Linda var här nyss och skulle hämta saker som hon lämnade här sen igår efter att hon och Fia gjorde sig iordning. Haha Linda är så söt. Hon hade en Konsum och en Ica Maxi kasse.... då har man tänkt efter när man packa ner saker =P



Sitter och gör min egen almanacka på www.personligalmanacka.se Där väljer man allt själv, texter, färger ,rader och detaljer! Allt från 275kr. Jag har gjort och beställt min nu =D


Nu ska jag köra till skogen för en powerwalk!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: