SKRIVET: 2010-09-15, kl 21:19:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

How was I to know

Mjaha, har ju räknat ut att jag ska behöva kliva upp kl 06.30 imorgon bitti =S Waahhh!!! Börjar jobb kl 9 så måste köra härifrån (hörby) kl 7. Fyy säger jag bara!

Sitter o kollar matchen mellan Malmö - Helsingborg. Jag kan inte mycke om fotboll, trots mitt förra förhållande =P Men denna matchen verkar ju jävligt intressant ;) Hahahah! Kan ju inte slita mig från tvn nog för att skriva klart detta inlägget! Då mina damer och herrar är det något värt att uppehållas för =P

Ser ut som det blir träning för min del imorgon i form av innebandy, fan två år sedan jag spelade sist =S Men det ska nog gå vägen!

Äh nog nu!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: