SKRIVET: 2010-09-01, kl 21:06:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

How was I to konw

Slutade bara efter 3 timmars arbete =P Kom överrens med min kollega att om jag kliade honom på ryggen några minuter så fick jag gå =) Bra deal!

Träffade en gammal klass kompis på bussen hem och tog igen på allt skitsnack =D

Alltså... där var den mest skumma killen när jag gick från bussen hem. Du vet när man känner hur någon stirrar på en? Kände att han stirra på min röv, som är känd för o va liten och ful, men så ja. Så när jag vände mig om, Ja då fortsätter han stirra så de var ju liksom inte bara en känsla! Hahah nog man inte typ slänger bort blicken eller något. Haaha visste ialla fall inte vad jag skulle göra så jag slängde min sjal om mig så den täckte rumpan ;) Haha, in your face creepy guy!

Fick massa små prover på Dermalogicas produkter när jag var på ansiktsbehandlingen. Måste säga att jag älskar dom! Ska ta och köpa några av produkterna tror jag.

Film time!

Puss och Kärlek


Nadia

Den dära klass kompisen, råkar det vara jag kanske? ;) :D pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: