SKRIVET: 2010-09-02, kl 20:38:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

This time for me

Finns verkligen inte något fint att köpa =S Tur är ju de för jag försöker spara, men endå! Allting ser likadant ut överallt - lika tråkgt med andra ord. Köpte bara ett par billiga HM lösfransar ;) Du vet, man kan ju inte ha "sånt" när man är make up store- hooked!

Träffade några bekanta givetvis =D

Nu mina damer och herrar blir det fika med scones, chailatte och en bra tjejfilm. Min mammas sambo har åkt till Sydamerika en månad nu så.... Girls rule nu!

Kan inte sluta gå och nynna på Shakiras - waka waka låt. Den är ju svin bra och riktigt svängig! Man blir ju riktigt glad av att lyssna på den. Var först lite skeptisk till den när jag hörde den, nu sitter jag och väntar på att dom ska spela den på radion =P

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: