SKRIVET: 2010-09-10, kl 12:47:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Show must go on

Provade givetvis mina nya produkter så fort jag kom hem från morgonens möte =P Inte för att min kamera kan få färgerna att komma till sin rätt men ändå ;) Ni kanske får lite tips och ideér för hur ni själva kan göra !

Körde lite au naturell ;) Tänkte det kunde vara lite fräsh vettni!



Jordnära färger och brun penna, like it. Mucho enkelt, men ska bara jobba i kök idag så ingen mening med att styla till det värsta!

Har lite smink jobb som ska göras nu i sept/okt, kul att jobba själv lite.

Näpp, ska åka med mamma och min ögonsten Oliver till stan strax. Sen ska jag jobba resten av kvällen. Får finbesök från Linda mfl som ska äta. Ska försöka inte få nässpray i deras mat, helt beroende! Fick värsta chocken imorse när jag var helt täppt och efter ett sprut i vardera näsborre så kändes det som någon kört runt en liten mini snöplog i hela näsan på mig och sedan smort med menthol eller något, sved som fan i ögonen!

Time to run along!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: