SKRIVET: 2010-09-12, kl 13:15:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Puttin´ my shades on to cover up my eyes

Efter ha typ "knäckt" ryggen på jobb i fredags då jag skulle bära in leverans varor så är jag nu helt körd i ryggen typ. Men jobbade vidare, ingen lust att sitta på akuten och vänta i 6 timmar, när jag kan jobba, och så är allt dom kommer fram till ryggskott eller något vardagligt =P Så ringde några privat kliniker efter en kiropraktor men ingen hade tid. Sååå jag jobbade klart dagen, gick hem och sov och vips nästa morgon var det genast bättre. Dock inte helt bra... men man får vara glad för det lilla. Efter ett 12 timmars arbetspass igår så känner jag idag att jag kanske borde tagit det lite mer lugnt... Hahah Cassi kom skrattandes in i köket och sa "ser han inte ut som skurt?!" ;) hehe jo!



Jaja, näpp, nu ska jag iväg med mamma och Oliver för att göra något vettigt på min lediga dag =P 2:a lediga dagen på 2 veckor!!!! Men jag klagar inte ;) Sminka mig i höstfärger för nu är det höst!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: